Menu
pl

Administracja publiczna

Zintegrowany system do obsługi procesów w urzędach w administracji publicznej.

  • opłatomat - kasa samoobsługowa
  • obsługa procesów dla poszczególnych wydziałów np.:  komunikacji, geodezji
  • obieg dokumentów
  • obsługa transakcji online
  • obsługa i konwój środków pieniężnych ( Konsalnet )
  • obsługa transakcji karotowych Visa, Mastercard
  • obsługa Sołectw ( mobilne narzędzia dla Sołtysów )

System zawiera między innymi takei moduły jak: raportowanie online z trasakcji, generowanie dokumentów, obieg dokumentów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rys.1 Przykładowy raport z transkacji z ostatnich 15 dni

 

Rys.2 Generwowanie elektronicznego dokumentu dla Petenta - rejestracja pojazdu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rys.3 Opłatomat - kasa samoobsługowa dla Petenta - opłata następuje na podstawie wygenerowanego dokumentu.